Thursday, July 31, 2008

Ινδιανοι - Journey to Native Americans -Robert Mirabal

 Σεπτεμβριος 2001,ετοιμαζομαι για το ταξιδι μου στις Η.Π.Α.,θα παω να ζησω για ενα μηνα αναμεσα σε Ινδιανους  τους οποιους εχω γνωρισει μεσα απο το ιντερνετ.Μιλαμε ηδη κατι περισσοτερο απο 6 μηνες και η οικογενεια με προσκαλεσε ,γνωριζοντας την αγαπη μου και το ενδιαφερον μου για το εθνος τους, να παω να μεινω μαζι τους για οσο θελω.

5 μερες πριν την πτηση μου γινεται το χτυπημα στο παγκοσμιο κεντρο εμποριου (απο ποιους, ειναι μια αλλη υποθεση) και για μια στιγμη ειδα το ονειρο να γκρεμιζεται, αλλα αμεσως μετα σκεφτηκα πως το ηθελα τοσο πολυ που θα γινοταν σιγουρα.Η πτηση μου για Ουασιγκτον ηταν απο τις πρωτες που επιτραπηκαν,και ετσι  6 μερες μετα, βρισκομουν στο Tenessee,μαζι  με την φυλη των Teehahnahmah (people of the  8 arrows ),πραγματοποιοντας μια επυθιμια πολλων χρονων.

Στο διαστημα ενος μηνα που εμεινα εκει, βιωσα καταστασεις και συναισθηματα πρωτογνωρα,συμμετειχα σε τελετες οπως , της Φθινωπωρινης Ισημεριας, και την τελετη στην οποια μου δωθηκε απο τον αρχηγο της φυλης τον Chief Two Whitefeathers , το ινδιανικο ονομα μου ,Nash Doqua  που στην γλωσσα τους σημαινει Longfeather δηλ , Μακρυ Φτερο .Ετσι λοιπον, εγινα και μελος του εθνους των Teehahnahmah καθως και μελος της οικογενειας του Akeesha και της Kokeon, αγαπησα και αγαπηθηκα απο ανθρωπους απλους και χαρουμενους.


Απο ολους αυτους ,αλλα κυριως απο την αγαπημενη φιλη μου την Red Heart ,ειχα μια συνεχη καθοδηγηση, και πληροφοριες για το κοκκινο μονοπατι, το μονοπατι του πολεμιστη.Ειχα την απιστευτη τυχη να γνωρισω αυτους τους ανθρωπους απο μεσα , και οχι σαν απλος τουριστας,και να καταλαβω λιγο καλυτερα την θεση μου σε αυτη τη γη, εχωντας συνεχως γυρω μου, δασκαλους ,που προθυμα μου εξηγουσαν την καθε απορια μου.

Σε ενα απο τα ταξιδια μας ,στον καταυλισμο των Cherokee στην Β. Καρολινα,κατασκηνωσαμε σε ενα υπεροχο δασος διπλα σε ενα ποταμι για 3 μερες. Στην κοντινη πολη ,σε ενα μαγαζι ακουσα την  να φωναζει χαρουμενα.Ο λογος, μια βιντεοκασσετα με ινδιανικους χορους.Μου ειπε πως ειναι μια πολυ καλη παραγωγη , ενα show  που συνδιαζει μοντερνο χορο και μουσικη μαζι με ινδιανικους παραδοσιακους χορους και μουσικη.Ο τιτλος ηταν Spirit dance με παραγωγο καποιον Peter Buffet.Την  αγορασαμε ,και οταν την ειδαμε ,καταενθουσιαστικα.

Βασικος μουσικος συντελεστης ηταν καποιος Robert Mirabal.Περιτο να πω πως αγορασα καθε του cd και τα εχω ακουσει 100αδες φορες. Ο Robert Mirabal, ειναι απο το Taos N.Mexico και ανηκει στην φυλη των Poueblo.Ειναι ενας ταλαντουχος μουσικος , συνθετης ,συγγραφεας και ποιητης, κι απο οσο γνωριζω,καποιος που εχει προσφερει πολλα στην κοινοτητα του και γενικοτερα εχει βοηθησει πολλους νεους ινδιανους να βρουν τον δρομο τους. Συνδιαζει με εναν καταπληκτικο τροπο παραδοσιακους ηχους απο φλαουτο ,με τους ηχους της ηλεκτρικης κιθαρας,δενοντας την ινδιανικη μουσικη με την ροκ με τετοιο τροπο που οχι μονο δεν ξενιζει αλλα σε κανει να το λατρεψεις.Προσφατα  η Red Heart μου εστειλε ενα link  με καποια video τουRobert Mirabal, στο youtube  και θελω να τα μοιραστω μαζι σας.Αυτα ηταν και η αφορμη γι αυτην την σελιδα , αν και το θεμα εκανε λιγο μεγαλυτερο κυκλο.

http://www.mirabal.com

http://www.silverwave.com/mirabal.shtml

Live  Native American Radio at AIROS  http://www.airos.org/listentoaudio.html



Welcome and honor to your lodge!!

2 comments:

Anonymous said...

Well done for this wonderful blog.

Anonymous said...

Interesante blog.
Aunque esos del video no se parecen nada a los verdaderos Pueblos Originarios.Parecen producidos.
Saludos!

Post a Comment